14. okt. 2010

Lost Place





16 kommentarer:

Liv Johanne sa...

Sånne steder er veldig fasinerende å fotografere..
Spenstig etterarbeid du har gjort på disse bildene..:)

Unknown sa...

den perfekte bilder ... og dette tomt hus er spøkelsesaktig. Jeg liker disse bildene ...

Aina sa...

Dette ble da stilige bilder. Utrolig hva du har fått til av ei gammel rønne. Bra etterbehandling.
God helg!

Unknown sa...

Ååå, jeg elsker gamle forfalne hus, og med denne etterbehandlingen er det knalltøfft!Den var perfekt til denne settingen!Her er det stemning i hvert et bilde,..ELSKER serien. Fy flate så bra Dirk!
Line;O)

Dirk Rosin sa...

tusen hjertlige takk Hanne,Ursus,Aina og Line for kommentarer:-)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Utrolig stilig etterbehandling, godt utført og eksponert. Har sansen for utrrykk i bildene som dette, får fram helt andre ting i bildene som formidler på en litt annerledes måte.

Fortsatt fin helg :)

Dirk Rosin sa...

tusen takk Rune :-) ønsker deg også en god helg og alle andre!

Stein-Evert FOTO, Stein-Evert's Fotos, Fotos og litt til sa...

Jeg går nesten berserk når jeg får tilgang til slike motiver som her. Ofte et vell av motiver, man blir nesten ikke ferdig. Jeg erfarer gjerne når jeg kommer hjem at jeg skulle gjort slikt og slikt, tatt fra den og den vinkelen, osv osv. Det hender derfor at jeg drar tilbake...

Synes du formidler forfall på en god måte, og har gitt bildene ei særegen etterbehandling. Skulle likt å se bildene med ei mildere etterbehandling, mulig du ville fått frem miljøet på en annen måte da. Men det blir vel mer et spørsmål hva det er du selv ønkser.
Men uansett så likte jeg bildeserien. :)

Dirk Rosin sa...

tusen takk Stein-Evert:-)

Tommy Andre Nekkoy sa...

Nydelige bilder - og exuviance etterbehandling - Hva har du gjort her ? Well done

Dirk Rosin sa...

tusen takk Tommy, det er flere exponeringer sammensett til et bilde.

Håvard Flaatten sa...

Mye spennende her Dirk. Jeg har stor sans for din røffe stil i behandlinga :)
mvh
Håvard

Dirk Rosin sa...

tusen takk Håvard :-)

Elin Bredesen Foto sa...

Knall bra serie :)))

Dirk Rosin sa...

Tusen takk Elin :-)

Unknown sa...

Knalltøffe bilder! Flott serie :)