18. mars 2011

hest


7 kommentarer:

Anne Øverås sa...

Veldig bra, liker slike utsnitt!

Unknown sa...

Knall stilig. Jeg liker og utsnittene! Og så er det jo morsomme detaljbilder. Ja dette likte jeg godt du!

Ha en flott Lørdag, og en klem fra meg sendes over;O)

elin s. anthun sa...

Utrolig flotte bilder.
Godt jobbet igjen fra deg.
Her kan en virkelig studere detaljer. Det siste bildet ble best i mine øyne.
Ha en flott helg.
elin

Bling - our elf on the shelf sa...

Utrolig stilig. Hestejenta her i huset bare smalt opp i ett stort glis da jeg viste henne bildene dine :)

Ha ei flott helg!

Dirk Rosin sa...

Tusen hjertlig takk alle sammen :-)

Inger-Lise sa...

Teknisk på topp, dyktig presentert med gode utsnitt. Så rent og delikat!

Armand Cordero sa...

so good. i wish i could translate your blog to english. great images