23. mai 2011

Sommerfugl og ....



9 kommentarer:

Anne Øverås sa...

Veldig bra, spes.bildene av sitronsommerfuglen!!!

Maria sa...

Kjempe bra macroer. Sommerfuglen er topp i skarphet!!

Mvh. Maria

Dirk Rosin sa...

tusen takk Anne og Maria :-)

Fotokarusellen sa...

Nok en vakker bildeserie. Sommerfugl bildene er min favoritt. Lekkert!

Håvard Flaatten sa...

Flotte macrobilder Dirk.
Ha en fin kveld
mvh
Håvard

Anne Ueland sa...

Nydelig Dirk :D God helg! :)

ketil olsen sa...

Fine macrobilder,spesielt de to første.

ketil

Tove Heggø sa...

Flotte makrobilder, jeg liker også best de to første! Sommeren må være på gang :-)

Renate sa...

Jeg liker også de to første bildene best. Flott komposisjon!

Sommerfugler er så vakre og vimsete. :) Jeg tok bilder av en i hagen i stad. Sommerfuglene er som regel på gjennomfart her, så jeg ble glad da den satt stille en liten stund. :)