14. juli 2011

Oslofjord - Moss

12 kommentarer:

Anne Ueland sa...

Nydelig stemning og vakker solnedgang. Herlig ro i bildet ditt Dirk :)

Liv Johanne sa...

Enig med Anne her, bildet gir virkelig et fredelig inntrykk :)

Ole Arne sa...

Herlig solnedgang med god stemning og flotte fargetoner her Dirk..
Riktig God Sommer til deg..

Ole Arne

Dirk Rosin sa...

tusen hjertlig takk:-)

Tove Heggø sa...

Vakker ro, nydelig, Dirk!

Håvard Flaatten sa...

Minimalisme og flott stemning. Flott. Fortsatt god sommer Dirk
mvh
Håvard

Dirk Rosin sa...

tusen takk Tove og Håvard :-)

Renate sa...

Hei. :)

Jeg fant bloggen din gjennom Annes Twitter.

Du tar spennende bilder! Det var en flott stemning i dette bildet.

Hvor i Moss er dette fra?

Hilsen en hobbyfotograf i nabokommunen. :)

Dirk Rosin sa...

Tusen takk Renate og hjertelig velkommen. det er fra utsiktstårn i Rygge mot Moss, på høre side ligger Moss og på andre side Horten.

Renate sa...

Takk for det. :)

Da så! Da er det ikke så rart at jeg ikke kjente meg igjen.
Jeg pleier å ta solnedgangsbilder på Jeløya - mange fine plasser der! :)

Dirk Rosin sa...

kanskje vi ta en kveldstur sammen ?

Renate sa...

Hei, beklager det sene svaret! Takk for hyggelig tilbud, men helsa mi er heller dårlig, så det nytter ikke å planlegge noe, da særlig ikke sånn formen er nå. Jeg håper du finner noen andre hyggelige og fotoglade folk i distriktet, å dra sammen med. :-)