12. aug. 2011

Vann



12 kommentarer:

Laura~Pretty Pix sa...

Beautiful images. The first one is just gorgeous!

Christine sa...

Kjempeflotte bilder. Vet ikke helt hva som er min favoritt best, da jeg liker godt begge 2.

Liv Johanne sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg, du er ikke reint lite kunstnerisk selv -særlig med det første bildet her. Likte det vedlig godt!

Renate sa...

Kjempefine bilder! Vann + lang lukkertid, gjør seg godt! :-)

Dirk Rosin sa...

tusen hjertlig takk alle sammen :-)

Anne-Lise sa...

Flott, Dirk! Lang lukkertid gjør seg veldig! :-)

Renate sa...

Jeg har laget en bloggroll på bloggen min i dag og jeg har ført opp din- på listen min. :)
(http://www.re-creative.net/)

Dirk Rosin sa...

tusen takk Renate :-)

VALKYRIEN sa...

Ååå - dette var fantastisk flott! Lekre bevegelser!

Dirk Rosin sa...

tusen takk Valkyrien :-)

Siddhartha Joshi sa...

Superb...excellent pic!

Dirk Rosin sa...

thanks Joshi :-)