30. okt. 2011

møllebyen Moss



10 kommentarer:

Liv Johanne sa...

Så fine bilder! Ble skikkelig fasinert av den flotte tønna i forgrunnen. :)
Du har fått et fint og eget særpreg på redigeringen din, og det siste bildet er en liten favoritt for meg pga helheten i både komposisjon, redigering, og motiv :)
Ha en fin søndag!

Knut Riise sa...

Wow!

Gøy å se at jeg har så mye å lære og at det er så mye jeg selv ennå ikke kan.

Bilde en i S/H, men hvor lysene fra bilen skaper en meget tøff effekt er meget bra! Og likeledes de to andre HDR-bildene.

Så mye jeg må prøve meg på etter hvert.

Du er en stor inspirasjonskilde Dirk!

mvh Knut

Håvard Flaatten sa...

Stilig. Likte særlig førstebilde med lang eksponering.
Ha en fin søndagskveld
mvh
Håvard

Stein-Evert FOTO, Stein-Evert's Fotos, Fotos og litt til sa...

Herlige og stemningsfulle bilder. Disse bildene likte jeg virkelig. :)

Dirk Rosin sa...

tusen takk venner :-)

ketil olsen sa...

Spennende bilder hvor tønna absolutt ikke gjør seg bort i bildene.
Ha en fin fotouke.
ketil

Dirk Rosin sa...

tusen takk Ketil:-)

Anne Ueland sa...

Disse bildene likte jeg kjempegodt, knallbra jobba Dirk.

Hilsen Anne

Dirk Rosin sa...

tusen takk Anne :-)

Fotokarusellen sa...

Veldig flotte bilder fra Moss. Well done.