17. des. 2011

Farge eller s/h ?


12 kommentarer:

Inger-Lise sa...

Hei Dirk!
Jeg syns fargevarianten er aldeles nydelig! Vakre fargetoner, flott motiv:)

livditlefsen@gmail.com sa...

Bilde #1 var utrolig nydelig Dirk!

Knut Riise sa...

Et meget vanskelig valg dette Dirk, men fargene i V1 er bare så nydelige at jeg velger meg V1!

mvh Knut

Rune Olsen sa...

Flotte bilder begge to. Velger åpningsbildet som vel egentlig er en blanding av S/H og farger?, men som fungerer svært bra!
Rune

Liv Johanne sa...

Velger meg fargebildet! Det var veldig bra! :)

Anonym sa...

Begge var jo flotte da, men jeg velger meg fargeversjonen.

Trivelig Jul!

Mvh
Per E.

Renate sa...

Jeg liker også fargevarianten best! De lune blåtonene gjør seg godt! :-)

Håvard Flaatten sa...

Flott. Liker kanskje V1 best. men begge er gode. God jul Dirk :)

Dirk Rosin sa...

tusen takk for kommentarer .-)

Ivar Bjørdalsbakke sa...

Jeg synes uten tvil at fargevarianten er best her. Nydelige, kjølige farger som tilfører bildet stemning.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Med eller uten farger, et lekkert bilde var det!

Ønsker deg en god jul Dirk :)

Dirk Rosin sa...

tusen takk Ivar og Rune :-)