5. feb. 2012

dråpe igjen


10 kommentarer:

Gunnar Hustad sa...

Det som slår meg når jeg ser bildet er Jan E. Vold sitt dikt: "Dråpen henger der, ikke". Det er vel det eneste diktet jeg kan på utenat, vil jeg tro :-)

Gunnar Hustad sa...

Spennende at du også har lagt deg til som følger av bloggen min!

Inger Anne sa...

Nydelige dekorative dråpebilder,
du er kreativ og dyktig, Dirk.

Monica S Engell sa...

Wow,- dette er helt fabelaktig! Helt enig... diktet til Jan E Vold passer perfekt!

Dirk Rosin sa...

tusen hjertelig takk for kommentarer og at dere følger bloggen min:-)

Laura~Pretty Pix sa...

Really fun images. Beautiful, too!

Anita Otrebski sa...

Nydelige dråpebilder!
"Fant" bloggen din hos Monica (et lite øyeblikk) . Mange flotte foto her inne! Følger deg videre : )

Dirk Rosin sa...

tusen takk / thank you Laura Pretty og Fotonita :-)

ThomseLomsen sa...

Likte godt disse dråpebildene også! Har du lagt på gradient etterpå i et bildeprogram, eller er bildene "lyssatt slik"?

Mange andre flotte og inspirerende bilder på sidene dine, takk:)

livditlefsen@gmail.com sa...

Knallfine bilder Dirk!

Liker!