5. juni 2012

Svindal Kirke



9 kommentarer:

Gunnar Hustad sa...

Fine skyer, skygger - og kirke.

Liv Johanne sa...

Flott kirke, og veldig spennende og særpreget redigering :) Flott jobba!

Monica S Engell sa...

Enig med Liv Johanne,- jeg lar meg fascinere av redigeringen din. Liker så godt tonene i bildene dine. Jeg kjenner de liksom igjen som dine, når jeg ser dem!
Ha en fin uke videre:)

Dirk Rosin sa...

tusen hjertelig takk :-)

Wenche sa...

Her har jeg ikke vært innom før. Storslåtte bilder, blir fasinert over skyene..skjønner jeg har mye redigering å lære - det kan jeg ikke i det hele tatt så bildene blir lagt ut som de er ;0)

Ottars fotoblogg sa...

To meget flotte bilder av en vakker kirke, fin etterbehandling som gir ordentlig trykk i bildene.

Ottar

Dirk Rosin sa...

tusen takk :-)

Unknown sa...

Lekre bilder, hvor lys og skyer topper et ellers fint bilde av den flotte kirken. Utmerket!

- Bjarte

Wenche sa...

Ser jeg er her for andre gang ;0) Tusen takk for titten inne hos meg og hyggelig kommentar, lurer fortsatt på hvordan du får så fine skyer ;0) Ha en fine kveld :0)