15. mars 2013

S/H eller Farge ?



22 kommentarer:

Stein Kristian Martinsen sa...

Hei Dirk!
Jeg likte bildet ditt. Artig med brygga som er en fin entre til landskapet og bildet.
Jeg velger fargebildet, det er såpass duse fine fagrer at det fungerer fint. Det svarthvite blir litt for mørkt, jeg savner noen partier som går mer mot det hvite.

Monika + Bente sa...

Die Bilder haben eine ganz andere Aussage, das ist spannend. Das Schwarz-Weiße hat mehr Dramaturgie - da hast du die Qual der Wahl :-)
Liebe Grüße!

Liva`s sa...

Flott bilde - jeg likte best det i farger :) God helg til deg Dirk !

Anne sa...

DET blir faktist et veldig vanskelig valg det gitt. Likte begge to kjempegodt jeg Dirk, trivelig med fototur i fjæra ja :-)

Nå ønskes du en GOD HELG, nyt den både med og uten kamera :-)

Dzjiedzjee sa...

I added your blog to my Pinterest board!

Greetings from the Netherlands,
DzjieDzjee

Karina sa...

Begge deler var fint, men var mer idyllisk med farger, så jeg ville gått for det med farger:)

ThomseLomsen sa...

For min del, uten tvil s/h. Det er i mine øyne langt mer uttrykksfullt og spennende. Fargene gjør at jeg opplever det flatere og litt kjedeligere.

Unknown sa...

Kjempefine begge to, men jeg syns det med farger var best:))
Ønsker deg ei god helg:))

Unknown sa...

Jeg likte det best i farger, nydelige jordtoner mot himmelen!:)

Fin helg til deg Dirk!

//Beate

Karina sa...

Hei!

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min i går. Jeg har prøvd å koble bloggen til google, men jeg får ikke dette til, så jeg har desverre ingen knapp som du spurte etter. Men du kan følge meg på disse måtene:
- Legge meg til i blogglisten din
- Gjennom RSS-strøm under "Follow me" øverst på høyre side
- Ved å trykke follow me- knappen nederst i høyre hjørne. Da vil nye innlegg sendes til din e-mail.

Hyggelig at du er interessert i å følge meg:)

Gunnar Hustad sa...

Jeg stemmer for sort/hvitt, Dirk. Veldig bra!

Helma sa...

Vakre bilder Dirk, zowle svart / hvitt som farge plate.
Jeg kommer denne gangen for fargene.

Blitz sa...

Jeg likte dette best i farger. Her kommer linjene tydeligere frem og kontrastene i skiftene av landskapet :) Ikke alltid lett å ta slike valg nei.

Magia da Inês sa...

°º✿彡

Excelente trabalho! Belíssimo!
Bom domingo!
Beijinhos do Brasil. 彡✿º°
°º✿✿º°

Dzjiedzjee sa...

Very beautiful Dirk! Very nice processing!

Greetings from the Netherlands,
DzjieDzjee

Leovi sa...

Veldig fin ramme, flott komposisjon himmel i bakgrunnen. Hilsener.

Liv Johanne sa...

Denne gangen synes jeg faktisk fargevarianten er best :)
Fin søndag til deg :)

Marty sa...

eigentlich gefallen mir beide ! kommt drauf an wie man sich fühlt !!

Dirk Rosin sa...

tusen takk for kommentarer :-)

Rune Olsen sa...

Synes fargebildet kommer best ut! Fargetonene er relativt duse og behagelige å se på. S/h-bildet savner noe særegent dramatisk, mystisk eller dystert over seg i mine øyne!
Tøft med brygga som "innfallsport" til bildet :-)
Rune

Unknown sa...

Enig med det første innlegget. S/H versjonen ble en anelse mørk i skyggepartiene, så går for fargeversjonen.

Dirk Rosin sa...

tusen takk for kommentarer :-)