7. des. 2013

Vindkraft






24 kommentarer:

Anita sa...

Kjempfint Dirk:))Vet ikke om jeg er for eller i mot vindkraft jeg .Men flotte bilder uansett:))

Linda sa...

Wonderful, Dirk!

Leovi sa...

Wonderful photos! I love them all, especially the first!
Saludos!

Monika + Bente sa...

Hallo Dirk,
mir gefällt das Thema in Variationen, der grafische Aufbau und bei 4 die Spiegelungen und die scheinbar "nutzlose" Brücke, sehr.

Liebe Grüße - Monika mit Bente

Fjällripan sa...

Läckra bilder, passande i svartvitt!!

Unknown sa...

Flotte landskap, vindturbiner er jo ren og fin energi, burde benyttet mer av det i Norge slik som det blåser ;). Ha en flott søndag Dirk :)

TheChieftess sa...

Jeg liker at topp skudd... hyggelig sammensetning... en følelse av drama!

Chwile... sa...

Świetne, a najfajniejsze z odbiciem w wodzie.

Marty sa...

des images superbes dans cet espace d'eau, de neige, de froid et les reflets des éoliennes ! j'aime beaucoup

Rick sa...

#4 is my favourite with the reflections. I'm still trying to come to terms with these beasts - they alter the landscape and not always well.

Our photos sa...

Nice photos, Dirk!

orvokki sa...

Some people do not like wind turbines, but I think these look gallant and handsome out.
Lovely photos.

Monica S Engell sa...

Flott serie, Dirk!
Likte spesielt godt det første bildet i serien,- så ren og fin i komposisjonen!
Ha en fin søndag, Dirk:)

Magia da Inês sa...

♡°º•.¸
Olá!
Linda série de fotos.

☾♫º°•.¸Bom domingo!
Boa semana!
♪♪♬♫º°•.¸Beijinhos
Brasil
°º✿♫

*Pearls on a string** Dorthe sa...

Flotte kompositioner, Dirk!
Min kompliment :)

weekend et coup de brosse sa...

De très belles vues différentes, c'est beau!
Merci de tes commentaire sur mes pages!
Good evening Dirk!
Cath.

Vision By Mila sa...

Very nice! Especially like the 2nd photo!

Helma sa...

Jeg tror dette er ganske en egen serie Dirk.
Veldig annerledes enn jeg er vant til deg :-)

Blitz sa...

Så utrolig flotte. Likte spesielt det første og det siste svært godt. Herlige bilder!

StreetLounge sa...

I just love the first photo - simply perfect!

Remei Navarro sa...

Sublims imatges.

Karen @ Pieces of Contentment sa...

I really like the last two, I spy the little bridge in the next post too. Quite an alien feel to this landscape.

Ute sa...

Das 2. Bild finde ich besonders stark. Die Bildaufteilung ist da richtig klasse.
Liebe Grüße
Ute

Helma sa...

Nå ser jeg du bro fra ditt siste innlegg :-)
Ditt siste bilde i denne serien, jeg egentlig veldig fint!