20. jan. 2014

Astrup Fearnley Museet Oslo 2



24 kommentarer:

Knut Riise sa...

Lekkert dette også Dirk!

stiefbeen sa...

het ziet er wel heel groot en modern uit.

seijastiina sa...

Upeita kuvia!
Olet taitava.

Pantherka sa...

Too beautiful photos Dirk.
Greetings.

Anita sa...

Flott igjen Dirk!

Marty sa...

schöne warme Farben ! ein schönes
Museet Oslo ! das Bild ist fantastisch
LG marty

Monika + Bente sa...

Eine spannende Location ist dieses Gelände.
Die Langzeitaufnahme mit dem Wasser und den Spiegelungen gefällt mir am allerbesten.
Die Tonung ist super!

Liebe Grüße - Monika mit Bente

Monica S Engell sa...

Utrolig kjekt å få bli deg rundt i Oslo natterstid, Dirk! Det er så lekkert i lys og farger disse seriene dine! Bravo!
Ha en fin kveld:)

Lis sa...

Dette ble jo veldig fint :-)
Ha gode fotostunder ute i kulda...

Karen @ Pieces of Contentment sa...

What an impressive building.

orvokki sa...

Kauniit kuvat, ja rakennus on myös upea ja erikoinen.

Ottars fotoblogg sa...

Fint bygg og flotte bilder.

Ottar

HansHB sa...

Et flott innlegg!
Strålende bygg!

Liva`s sa...

Fantastisk flott lys i disse nattbildene dine Dirk!

Hilda R.B sa...

Jeg blir helt betatt av fargene. Så flotte fargeetoner....
Nydelig!
Fra Hilda

Linda sa...

Gorgeous, Dirk!!!

Lasse sa...

Fina bilder av en flott anläggning. Vackert ljus !

Blitz sa...

Så stemningfylt og vakkert fanget. Har aldri forsøkt meg på slike kveldsbilder jeg. Disse var til stor inspirasjon, Dirk.

Unknown sa...

Wow, det har jeg aldri sett før, hva er bedre enn å se det gjennom din linse :). Flotte bilder Dirk.

Irene sa...

Råkule og ikke minst utrolig flotte nattfotos fra hovedstaden du har servert oss i det siste! Er nysgjerrig på hva slags objektiv du har brukt?

Fortsatt god uke til deg :)

Laura. M sa...

Jeg liker den andre Dirk, med opplyst tårn.
Gode ​​onsdager.
En klem.

Helma sa...

Jeg vet ikke betydningen av denne butikken eller bygningen. Jeg vet også hva Neit eht er. Men det er et vakkert bilde, og da har du denne fantastiske udødelig igjen.

Dirk Rosin sa...

tusen takk :-)

Leovi sa...

Wonderful museum, I especially love the second one! Nice pictures!