16. apr. 2014

Eventyrskogen #9

 
se også her
 
 


18 kommentarer:

Linda sa...

Pretty and dreamy.

Chwile... sa...

Piękne lasy odwiedzasz. Kamienie i mchy są urzekające.
Pozdrówki.

stiefbeen sa...

dat is heel mooi.

Laura~Pretty Pix sa...

Wonderful, peaceful image, Dirk. It looks like a lovely place.

Leovi sa...

The beauty in this magical photo!

Inger Anne sa...

Fin eventyrstemning!

Ottars fotoblogg sa...

Ja her var det både eventyrstemning og litt trolsk. Fint bilde😄

Ottar

Pantherka sa...

Wow, this is beautiful Dirk.

Marianne De Vogelkijker sa...

This photo is again really nice. I love the series you're making!

Have a nice easter weekend,
Marianne

orvokki sa...

There have the enchanting and the magic power in your forest.

Marty sa...

jede kleinste stelle ist schön in diesem Wald

Leovi sa...

Ja, er livets elv vakker til tross for sine detaljene!

Fjällripan sa...

Många fina bilder från trollskogen!

Glad påsk till dej med :))

Lis sa...

Trollsk:-)
God Påske :-)

*Pearls on a string** Dorthe sa...

Helt eventyrlige billeder, Dirk!!
WOW! God påske.

*Pearls on a string** Dorthe sa...

Helt eventyrlige billeder, Dirk!!
WOW! God påske.

Helma sa...

Igjen et vakkert bilde med flotte detaljer.
Sorry for min sent svar, men jeg hadde ingen Internett inntil forrige fredag​​. Jeg hadde telefonen min her, og det at jeg kunne gi en Google+.

Dirk Rosin sa...

tusen takk :-)