13. juni 2014

Infrarødt med ir filter hoya r72



13 kommentarer:

Linda sa...

How nice! I love that sky!

Tone Annette sa...

Tøffe bilder!
Liker :)

HANS-PETER ZÜRCHER sa...

Als wäre ein eisiger Hauch übers Land gezogen. Interessante Bilder hast Du gemacht lieber Dirk. Mit meine Analogkamera hatte ich Früher oft mit Filtern gearbeitet...
Herzlichst und liebe Grüsse, Hans-Peter

Laura. M sa...

God filter, ser ut som snø. Dirk;)
Ha en god helg.
En klem.

Marty sa...

das sieht toll aus ! sehr erfrishend bei der heutigen hitze hier

Chwile... sa...

Powiało letnią zimą, ale to dobre dla ochłody.

Pantherka sa...

Your images are absolutely fantastic.
Greetings and nice weekend.

Malgorzata Ingstad sa...

Hei Dirk - forvirrende vakkert!

Unknown sa...

Spennende :), veldig annerledes og fint.

Monica S Engell sa...

Likte kommentaren til Malgorzata,- forvirrende vakkert,- blir jammen spesielt dette, Dirk!
:)

Helma sa...


Ein ganz besonderes Bild.
Ich weiß, dass Sie mit Filtern arbeiten, und ich habe wirklich keine Ahnung von.
Atemberaubende Bild.
Foto 2 Leider kann ich nicht erhöhen
**************
Et svært spesielt bilde.
Jeg vet du jobber med filtre og jeg egentlig ikke har kjennskap til.
Imponerende bilde.
Bilde 2 Dessverre kan jeg ikke øke

alfonso sa...


Stunning photos. They are wonderful.

· hugs

· CR · & · LMA ·

Anne-Lise sa...

En teknikk jeg ikke kjenner særlig til selv, men fungerer godt i disse to bildene, synes jeg! :-)